Tikriausiai, daugelis netgi tų žmonių, kurie nė trupučio nesidomi tapybos menu, pakeistų savo nuomonę, sužinoję, kad daugelyje šalių labai daug paveikslų senieji garsūs dailininkai pavaizdavo visiškai netikėtus daiktus ir būtybes, apie kuriuos, pagal mūsų samprotavimus, tuo metu negalėjo būti žinoma. Jei tai būtų vienas-kitas paveikslas, būtų galima sakyti, kad tai autoriaus fantazija. Tačiau tai, kas buvo piešiama seniau, protingai paaiškinti negalima.
Pavyzdžiui, dabartinio žmogaus požiūriu negalima, netgi neįmanoma paaiškinti nepaprasto atradimo, kurį 1961-ais metais padarė italų profesorius Zanfilipo Karetoni. Tuo metu buvo atliekami kasinėjimai Palatino kalvoje Romoje. Pirmojo Romos imperatoriaus Augusto laikais sukurtame ir pastatytame pano buvo pavaizduota kažkas tokio, kas primena šiuolaikinį kosminį laivą. O juk pano amžius yra du tūkstančiai metų! Keista tai, kad stilistiškai šis atvaizdas atitinka tą periodą, kai buvo kuriamas, tačiau pagal siužetą neturi jokių analogų. Klausimų kelia ir tas faktas, kad kosminio aparato atvaizdas aptikta ne kur kitur, o būtent imperatoriaus rūmuose. Gal jis žinojo tai, ko nežinojo kiti jo amžininkai? O gal buvo vienas iš „išrinktųjų“?
Mokslininkams žinoma apie daugelį mažesnės meninės vertės, tačiau senesnių piešinių, kurie vadinami petroglifais – ant uolos nupiešti ar akmenyje išraižyti vaizdai. Dabartinės Armėnijos teritorijoje Sevasaro kalno urvuose aptikti piešiniai ant uolų, kuriuose pavaizduoti disko formos skraidantys aparatai. Kai kuriuose piešiniuose galima pamatyti netgi pilotus. Šiems piešiniams daugiau nei 7 tūkstančiai metų.
Netgi dabartiniais mastais tai yra nepaprasto dydžio „meno galerija“, kurios ilgis yra apie 12 km! Kas tai buvo? Ką atvaizdavo senovės dailininkas ant urvų sienų? Gal tai buvo kažkokios aukšto išsivystymo lygio civilizacijos atstovai, kurie dėl nežinomų priežasčių paliko Žemę ir pasimetė kosmoso platybėse? O gal tai ateiviai, kurie ir šiandien mus aplanko?
1964-ais metais Kosove viename kaimelyje esančiame vienuolyne buvo aptiktos freskos. Vienuolyno amžius tuo metu buvo apie 600 metų. Tai būtų visiškai įprastos freskos, jei ne kai kurie objektai, kurių ten neturėtų būti, nežiūrint į tai, kad freskų autorius galėjo turėti nepaprastai lakią vaizduotę. Bent taip mes manome, pasiremdami turimomis žiniomis apie tuos laikus. Vienoje freskoje danguje skrendantys angelai pavaizduoti kapsulėse, kurios nepaprastai primena pirmąjį sovietų dirbtinį Žemės palydovą. Primena ne tik forma, bet ir dydžiu. Paveiksle pavaizduoti du kosminiai laivai, skrendantys viena kryptimi vienas paskui kitą, nežiūrint į veidrodinį jų atvaizdavimą.
Susidaro įspūdis, kad šiems aparatams nėra jokio skirtumo kuria kryptimi judėti. Tai jau ne piešiniai ant uolų, kurie iš žiūrovo reikalauja tam tikros fantazijos ir vaizduotės. Abejonių negali būti – freskoje pavaizduoti pilotuojami kosminiai laivai. Stilizuotos reaktyvinių variklių srovės tik prideda natūralumo, raketas valdo besparniai angelai prietaisu, kuris primena šturvalą. Kiti paveiksle pavaizduoti personažai nustebę ar išsigandę stebi šį angelų skrydį.
Boscho monstrai
Vienas iš paslaptingiausių per visą žmonijos istoriją tapytojų yra Jeronimas Boschas (tikrasis vardas Jeroen Anthonisz van Aken). Jo drobėse pavaizduota daugybė pačių netikėčiausių personažų. Tai ypač keista, žinant, kad dailininkas gimė XV amžiaus viduryje, tad neturėjo jokios galimybės pamatyti „Žvaigždžių karus“. Nuostabioje Boscho drobėje „Žemiškųjų malonumų sodas“ pavaizduota daugybė fantastiškų būtybių, kurių fone pavaizduoti žmonijos atstovai – mažyčiai ir išsigandę žmonės. Be to, šie žmonės pavaizduoti apnuoginti, kas, tikriausiai, simbolizuoja mūsų visišką priklausomybę nuo kosmoso jėgų.
Garsiojo dailininko beprotiškos fantazijos negalima paaiškinti vien tik liguista jo vaizduote. Kai kurie netgi tolimi ufologijai specialistai rimtai galvoja, kad dailininkui pačiam teko pamatyti prie Žemės artėjančius ateivių skraidančius aparatus. Yra netgi tokių, kurie teigia, kad pats dailininkas ateivis iš kitos galaktikos. O gal jis buvo „išrinktasis“ ir žinojo daugybę paslapčių, kurios buvo žinomos senovės imperatoriams bei faraonams?
Faktai kalba patys už save
Šis paveikslas kaip manoma yra nutapytas 15 amž. Jis vaizduoja Švenčiausiąją Mergelę Mariją. Fone yra matomas blizgantis NSO objektas ir vyras kuris žiūri į jį.
Šis paveikslas buvo nutapytas 1710 metais Aerto De Galdero. Danguje aiškiai matomas disko formos objektas kuris yra nukreipęs šviesą į Jėzų Kristų. NSO kabantis danguje gali būti interpretuojamas kaip Dievas ar aukštesnioji būtybė, tačiau šiuolaikiniam žmogui tai labiau primena neatpažintą skraidantį objektą minimą daugybės pagrobimų istorijų. Taip pat ir šviesa sklindanti iš objekto yra dažnai minima kuomet žmonės yra pagrobiami į NSO šviesos spindulio pagalba. Kai kurių NSO tyrėjų nuomone šis paveikslas vaizduoja, kad Jėzus buvo nežemiškos kilmės būtybė ir ją į Žemę nuleido šviesos stulpas sklindantis iš NSO.
Šis paveikslas vaizduoja Mozę kuris laiko dešimt dievo įsakymų. Horizonte yra matomi skraidantys NSO. Rodosi, kad Mozė dėkoja jiems už įteiktus Dievo įsakymus žmonėms. Šis paveikslas daugumos ufologų nuomone įrodo, kad mūsų dievai yra kitos rasės būtybės kurios Žemę lanko jau daugybe metų.
Freska kurioje pavaizduotas Jėzaus Kristaus nukryžiavimas. Viršuje, kampuose matome du skraidančius objektus skrendančius į skirtingas šalis. Jų judėjimo trajektoriją nusako ugnys kurios matomos NSO apačioje.
Nuotrauka esanti viršuje buvo padaryta Egipte. Tai tūkstančių metų senumo piešinys vaizduojantis du “žmones”, tačiau šios būtybės kur kas panašesnės į ateivius, nei į žmogų. Pailgos ir neproporcingos jų galvos primena šiuolaikinius pasakojimus apie nežemiškas būtybes lankančias mus šiais laikais.
Šis nuostabus gobelenas išsiuvinėtas buvo dar 1530 metais. Jei pažiūrėsite į gobeleno viršuje matomą dangaus skliautą – išvysite disko formos objektus kurie kabo danguje.
na cia akivaizdu kad taip ir mano manymu tie ateiviai buvo garbinami primityviu zmoniu kajp dievai ir zmones meldziasi jiem po daugelio tukstanciu metu:)