1986 m. lapkričio 17 d. iš Paryžiaus Šarlio de Golio oro uosto pakilo japonų krovininis lėktuvas „Boeing 747″. Jis skrido per poliarinį ratą, Aliaską į Tokiją. Šio skrydžio kapitonas Kenju Terauchi, skraidė jau 19 metų. Lėktuvas gabeno Bordo vyną, tačiau tai neturėjo įtakos įvykiams, kuriuos komandos nariai prisimins visą gyvenimą.
Paslaptingas įvykis, nutikęs virš Aliaskos platybių, buvo be pertrūkio komentuojamas per radijo ryšį tarp lėktuvo ir civilinės bei karinės tarnybos, saugančios skrydžius. Viską užfiksavo radarai, o laivo žurnale kapitonas K. Terauchi įrašė: „Jei prieš daugybę metų medžiotojas būtų pamatęs televizorių, kaip jis jį aprašytų? Mano patirti pojūčiai panašūs. Mes skridome virš ledu padengtos lygumos.Kadangi švietė pilnatis, viską aiškiai matėme“.
Įvyko neįtikėtinas dalykas. Japonų oro laivyno lėktuvas, skridęs reisu JAL 1628 sutiko du mažus ir vieną milžinišką skraidantį objektą. Viskas vyko maždaug 50 minučių. K. Terauchi rašo: „Iškilo daugybė klausimų, į kuriuos žmogus negali atsakyti. Aliaskoje buvo 4.25 vai. Lapkričio viduryje tuo laiku tamsu. Kai pasukome lėktuvą į kairę, pamatėme keistus dalykus. Prieš mus švietė šviesos. Jos judėjo ta pačia kryptimi ir tuo pačiu greičiu kaip mes“. Antrasis pilotas pasiteiravo kontrolės stotyje, ar netoliese skrenda koks nors lėktuvas. Atsakymas buvo neigiamas. Žemės stotis paprašė identifikuoti šviesas, tačiau įgula negalėjo to padaryti.
Kapitonas rašė: „Šios šviesos judėjo kaip žaidžiantys maži meškiukai, bet ne kaip lėktuvas. Jos švietė gan toli ir negalėjo sukelti pavojaus. Pamaniau, gal tai NSO ir panorau nufotografuoti. Fotoaparate, deja, buvo tik 100 ASA juosta. Aparatas bandė automatiškai nustatyti ryškumą, bet nepavyko. Staiga laivai sustojo ir apšvietė mus šilta šviesa. Šviesa silpo ir įžiūrėjome laivų kontūrus. Taisyklingo stačiakampio formos. Skrido šiek tiek aukščiau nei mes. Jautėme, kad pavojaus nėra, tačiau, turiu pripažinti, buvome gerokai išsigandę“.
Lėktuvo komanda susikaupusi žiūrėjo į lėtai besisukančius stačiakampius. Šviesos užgeso, antrasis pilotas dar kartą užklausė stotį. Budintis locmanas dar kartą patvirtino, kad ten nėra kito lėktuvo. Jis tuoj susisiekė su karine skrydžių apsaugos tarnyba. Ši taip pat nieko nežinojo apie lėktuvus šiame oro koridoriuje. Staiga šalia lėktuvo „Boeing 747″ išniro gigantiško skraidančio objekto siluetas. Komanda išsigando ir paprašė
žemės stoties leisti pakeisti kursą. Atrodė, praėjo begalybė, kol stotis atsiliepė. K. Terauchi pasuko į kairę ir manė, kad laivas pradings. Tačiau pro langą vėl jį pamatė.
JAL 1628 paprašė leidimo pakeisti skridimo aukštį ir, nesulaukęs atsakymo leidosi žemyn. Kai komanda žvilgterėjo atgal, pamatė, kad laivas skrido greta. Juos apėmė baimė, nesuprato, kodėl tai vyksta. NSO jau matė visi to regiono civilinių ir karinių stočių radarai. Karinė skrydžių apsaugos tarnyba pasisiūlė kapitonui Terauchi nusiųsti naikintuvą, kad atidžiau apžiūrėtų objektą. K. Terauchi atsisakė, nes žinojo, jog persekiojant NSO žuvo daug lakūnų.
NSO skrido paskui krovininį lėktuvą jau 40 min. Komandos manymu, jis buvo lėktuvnešio dydžio. Tuo metu žemės stotis paprašė pagalbos į tą rajoną atskrendančio JAV keleivinio lėktuvo: „110 mylių prieš jus skrenda Japonijos oro linijų lėktuvas „Boeing 747″, jei arti jo ką nors pastebėsite, praneškite mums“. Keleivinio lėktuvo įgula sutiko.
Kai JAV lėktuvas priartėjo prie japonų, NSO staiga pradingo. Matėsi tik ryški pilnatis. Lėktuvą persekiojo tik 50 minučių. Lėktuvas nusileido Anchorage aerouoste 16.25 val., skrydžių priežiūros tarnyba sukvietė pasitarimą. Skrydžių locmanai pasakojo: „Mes nežinojome, ką daryti tokioje padėtyje. Nebuvo jokio tiesioginio pavojaus, įstatymui taip pat nenusižengta. Keista situacija“.
Kapitonas Kenju Terauchi ir dabar kolegų vertinamas kaip patikimas, kompetentingas, dvasiškai stabilus pilotas. Įvykį stebėjo visa komanda. Skrydžių priežiūros tarnyba patikrino, ar komanda negėrė alkoholio, nevartojo narkotikų. Tyrimas nustatė, kad visi komandos nariai puikios
fizinės ir dvasinės būsenos. Po ilgo tyrimo Japonijos oro laivyno „Boeingas“ gavo leidimą skristi į Tokiją. Patirtų išgyvenimų nė vienas niekada nepamirš.
„Aliaskoje buvo 4.25 vai. Lapkričio viduryje tuo laiku tamsu“ – o nuotraukose šviesu. eilinį kartą bando apgaut?..
Taigi nuotraukos lempines.
apgavyste……………nnnnnnnnnnnnnhmmmmhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm……….
cool story, brah!
nemoakt skaityti? NEGALEJO NUFOTKINTI DEL FOTIKO< PER TOLI BUWO TIE OBJEKTAI, ka stumiat wisada ……….foto is lempos tiesiog paimtos kad pagrazinti teksta………
gerai pasakei jie rimtai skaityt nemoka bl rase kad „bande automatiskai nustatyti ryskuma bet nepavyko“ nu tai va cia visai ne tos fotkes glusai
pati pirma su fotoshopu padaryta
galima aiškint kiek nori jei žmogus netiki, tai ir netikės, nebent pats pamatys.