Nacių lėktuvų konstruktorių pasiekimai iki mūsų dienų taip ir išlieka sutriuškinto Trečiojo Reicho paslaptimi. Tarp mistiškiausių konspiracijos teorijų – spėlionės apie nacių „skraidančias lėkštes“.
Oficialių patvirtinimų, kad vokiečiai sukūrė ir išbandė „skraidančias lėkštes“, kurios turėjo tapti grėsme visam pasauliui, nėra. Tačiau kai kurie neoficialūs duomenys vis dėlto sugebėjo išvysti dienos šviesą. Tikėti jais ar ne – kiekvieno asmeninis reikalas, tačiau ši nacių paslaptis dar ilgai domins ne vieną žmogų.
Vienas iš tokių slapčiausių nacių projektų galėjo būti „Haunebu“. Šio projekto rėmuose buvo kuriamos milžiniškos „skraidančios lėkštės“, kurios galėtų kilti į orą vertikaliai. Nors visi duomenys apie projektą buvo griežtai įslaptinti, tačiau kai kurie atviri šaltiniai vis dėlto nurodo keletą įdomių detalių.
Pirmą kartą bandymų metu į orą 1944 metais pakilusi „Haunebu-2“ turėjo įspūdingas charakteristikas: 26 metrų diametro forma, „amžinas variklis“ – 23 metrų diametro tachionatorius-70, aparatas galėjo išvystyti iki 6000 kilometrų per valandą greitį.
„Haunebu“ variklį kūrė austrų mokslininkas ir išradėjas Walteris Shtaubergas, o ties projekto vykdymu buvo susikoncentravęs patyręs SS konstruktorių centras, turėjęs neribotas technines galimybes. Projektui, kurio eigą asmeniškai prižiūrėjo pats Adolfas Hitleris, buvo skiriami milžiniški pinigai.
Buvo manoma, kad „Haunebu“ galėtų ore be nusileidimo praleisti daugiau nei 55 valandas. „Skraidančioji lėkštė“ buvo aprūpinta visais būtinais daiktais, kad 9 žmonių ekipažas ir dar 11 galimų keleivių skrydžio metu turėtų viską, ko reikia.
„Lėkštė“ praktiškai jau buvo paruošta pagrindiniam uždaviniui – priešo sunaikinimui iš kosmoso. Šiam tikslui pasiekti ant aparato buvo sumontuoti keturi 270 milimetrų šaudymo bokšteliai. Aparato keliamoji galia sudarė apie 100 tonų.
Naciai 1944 metais ketina pradėti serijinę šio kosminio aparato gamybą, tačiau dar bandymų metu atsirado naujesnis variantas. Pasak gandų, „Hauneburus-III“ buvo 76 metrų diametro ir 30 metrų aukščio. Esą 1945 metais ši lėkštė apskriejo aplink Žemę 40 kilometrų aukštyje ir nusileido Japonijoje.
Visos kitos detalės ir „skraidančių lėkščių“ projekto likimas išlieka nežinomi. Nerasta ir jokių dokumentų, patvirtinančių šio projekto egzistavimą. Visos žiniasklaidoje per daug metų pasirodžiusios su projektu susijusios nuotraukos buvo pripažintos netikromis.
„Haunebu“ variklį kūrė austrų mokslininkas ir išradėjas Walteris Shtaubergas, o ties projekto vykdymu buvo susikoncentravęs patyręs SS konstruktorių centras, turėjęs neribotas technines galimybes
Visų pirma variklio konstruktoriaus pavardė buvo Viktoras Šaubergas,jo variklio brėžinius gavau,tačiau mitas kad jis buvo amžinasis variklis. tai buvo termodinaminis įrenginys panašus į šiuolaikinio turboreaktyvino variklio prototipus,jo veikimą palaikė spiritas ir vandens emulsijos lašeliai. Jis veikė atvirkščiu sprogimui Implozijos principu. Jo principu veikia ir mano sukurtas antigravitacinis varytuvas,tačiau visa tai dar per anksti atskleisti žmonijai.
Vėl tu grįžai tarpgalaktini juokdarį? 😀 Nejuokink žmonių su savo kliedesiais.
P.S. antigravitacinio principas ir pats variklis jau senai yra sukurtas, bet jis yra už belekiek spynų saugomas.
Klausyk tu išsigimėli,nenurodinėk ką man daryti ir aš nesakysiu kur tau eiti Ar supratai chame?
Pyksti už teisybę imbicile?:D Pyk pyk…eik geriau laiku pakeliaut ar su žaliais žmogeliukais pašnekėt..gi tu tą sugebi.
O ką sugebi tu chame? Tiktai trolinti forumuose ir daugiau nieko debile?Geriau paruošk pamokas rytojui liurbi
Sugebu logiškai mastyti, nekurti pasaku ir gyventi REALU, o ne isgalvota gyvenima. Juk anomalijos puslapyje tave prigavo, kad viska issigalvoji flegma :D. Pamokas mano baigesi jau pries keleta metu runkeli. Ne tau mazvaiki man aiskint ka daryt..eik pakeliaut laiku:DD
Tjusigt!! Jag kan inte le5ta bli att undra vad det ste5r pe5 alla postit-lappar, e4r det ide9er till olika ktpaiel eller ne5t?
labas ateivi 😀
To Aaa Na kad sugebi logiškai mastyti kyla abejonės ne tik man vienam perskaičius tavo sapaliojimus,patariu mažiau vartoti narkotikus tai gal su laiku atgausi normalų mąstymą vargšeli,gal net ir darbą kokį susirasi nereikės tėvams ant pečių sėdėti ir ieškoti internete ant ko išlieti pagiežą… Linkiu sėkmės ,mesk žolę tai ir mąstymo kokybė pagerės o dabar giriesi kad baigei jau mokslus, o vis vien mastai kaip runkelių runkelis…
Ko čia dabar pyksti, kad tave prigavau, jog nusišneki?Nesinervuok nevykėli 😀
Ir niekam čia neįdomu ką tu vartoji ir, kad ant tėvų sprando sėdi (gėdą jausk)…Tiesiog baik kliedėt, nes galaktikos susirinkime bus tau įvestos sankcijos!!:D
Gerai priekvaili pakalbėsime kitą kartą kai tau baigsis žolės poveikis…Pats tai tikrai žinau kad sėdi ir dar esi bailus kaip kiškis tik po anonimo vardu ir gali slėptis nevykėlis… Visi drąsuoliai tokie kaip tu ,nes taip galima ir į nosį užsidirbti tiesiai į akis drebiant,o čia va pasislėpus už Aaaa oi koks aš drąsus…Fu koks tu šlykštus..
Tai prilek su savo skraidancia lekste prie manes ir tau i akis pasakysiu..netik i akis bet ir is kojos prasuksiu, kad sugriztum i realybe runkeli.
tas inkognito tai svieto juogdarys
Išmok nors lietuviškai rašyti-nevykėli. Juokdarys yra taisyklingai rašoma o ne juogdarys-asilėli. Mažiau per pamokas porno žiūrėk o daugiau mokykis,nes visą gyvenimą tebūsi tinkamas tik grioviams kasti
e tu pisena. atsirado literaturos mokytojas. tokiem svaigalam galvas nupjaut reikia arba uzmetyti akmenim kaip senoveje darydavo. tai ir nebudavo tokiu debilu gaidzio kupi
Imanomos tos lekstes, vien zinant kad naciai buvo sukure Horton Ho 229 kuris dvieju reaktyviniu Junkers varikiu pagalba galedavo isvystiti per 500 km/h, nors tai gal ir neispudingai skamba, bet tas lektuvas is sono atrode laso formos ir… neturejo uodegos – tuo paciu buvo dvigubai manervingesnis nei sajungininku lektuvai. Taciau laimei/nelaimei (priklausomai nuo poziurio) ju nespejo prigaminti. Taciau prototipas su reaktyviniais varikliais laimei isliko ir siuo metu restauruojamas, bei pagaminta pilnai funkcionuojanti replika.
Buvo pagaminta skaidanti lėkštė ir išbandyta 1944 metų žiemą,15 min. skrydis parodė kad šis aparatas nuostabiai lengvai pakilo į 25 000 metrų aukštį ir išvystė 2 200 km/val greitį.. Tačiau frontas buvo čia pat,todėl po skrydžio viskas buvos suprogdinta, kad neatitektų priešui,išliko tik vienas nebaigtas Šaubergo antigravitacinis varytuvas,o visa kita pražuvo,visi dirbę prie to projekto darbininkai ir inžinieriai (konclagerio kaliniai) buvo sušaudyti,kai sajungininkų kariuomenė užėmė vietovę terado tik griaučius lėkščių. Po karo Viktorą Šaubergą išvežė JAV specialiosios tarnybos kur bandė iškvosti apie projektą,tačiau jis griežtai atsisakė bendradarbiauti su jais,grįžęs į Vokietiją jis po pusmečio mirė. AG varytuvas veikė tornado principu pradžioje buvo kaitinama speciali žiotis variklio apačioje kai ji pasiekdavo tam tikrą temperatųrą ir išsukus išcentrinį smagratį iki tam tikrų apsukų buvo patiekiamas(purškiamas) paprastas vanduo,ir tada susikurdavo galingas tornadas ,kuris ir sukeldavo levitaciją.Po to procesas vykdavo savaime nereikėjo nei spirito nei vandens viskas buvo paimama iš aplinkos ko reikėjo variklio darbui(oro drėgmė ir trintis suteikdavao savipalaikančią energiją.)Toks aparatas galėjo ištisus mėnesius skrieti be nutūpimo 25 km aukštyje iki 6000 km/val geičiu. Jis specialiai buvo sukurtas atakuoti Jungtinėms valstijoms bombų kroviniais.
Kur tu tuos greičio rodiklius ištraukei tai hui znajūt. Dabartines X programos retai tokius greičius išvysto (kai dabar aerodinamikos supratimas trigubai geresnis), o tu mini, kad tais metais vos ne 6k greičiu skraidė :D. Bet, kad toks orlaivis buvo daromas su tokiu varomu varikliu tai jau yra senai paviesinta…jei tingi ieskot https://www.youtube.com/watch?v=CAO5hBJoLxc cia yra papasakota, o jei megsti pasiknist po slaptus failus..tai rasi slapus paviesintus dokumentus.
Aerodinamika čia visiškai ne prie ko,viską sudaro variklio trauka.jeigu gali išplėšti apie 25-30 tonų traukos spjauti į aerodinamiką ypač 25-30 km aukštyje kur jau atmosfera pakankamai reta. Dabar tu teisus,tokius greičius sunku pasiekti nes nėra antigravitacinių varytuvų o turboreaktyviniam varikliui kaip oksidatorius būtinas atmosferos deguonis,todėl retas lėktuvas pakyla aukščiau 12-15 km aukščio,nes toliau varikliai gesta. O tokiam aukštyje pasiekti tokį pat greiti kaip 25-30 km aukštyje reikia bent 10 kartų daugiau traukos. Vat čia ir yra pagrindinės viso to problemos,jei esi protingas pats viską suprasi. Mano kuriamą antigravitacinį varytuvą suka paprastas elektros motoras,jam nereikia nei benzino nei deguonies ,elektrą galima turėti baterijoje o aukštai pakilus ją gali pateikti saulės fotoelementai,o jų pagalba galima įsivaryti beveik šviesos greitį skriejant heliocentrine orbita aplink saulę,kosmose pasipriešinimo jokio nėra saulės baterijoms kad ir kokiu greičiu skristum. Va čia ir yra pagrindinis išradimo pliusas. Tačiau turiu daugybę neišspręstų problemų,nes kuo toliau nutoli nuo saulės tuo mažiau fotoelementai gauna energijos,čia jau būtinas nuosavas atominis reaktorius,nes energijos reikės stabdymui ir visiems kitiems manevrams,o baterijoje jos nesukaupsi kažin kiek. Be to ką daryti su perkrovom,nes žmogaus organizmas sunkiai atlaiko didesnes nei 10 g perkrovas o apie 15 g jis netenka samonės ir miršta,o tokiais greičiais lekiant mažiausias manevras nužudys visą įgulą.Taigi ir jūsų amžiui užteks problemų sprendimui.
Gerbiama forumo administracija imkitės priemonių kad nebūtų naudojamasi mano niku šiame forume.Kad nebūtų žeminamas mano orumas ir garbė viešojoje erdvėje,kitu atveju būsiu priverstas iškelti jums baudžiamają bylą bei pateikti civilinį ieškinį dėl nuolatinio manęs žeminimo jūsų puslapyje. Pagarbiai tikrasis inkognito.
Uždrausti naudoti jūsų nica kitiems yra taip pat nusižengimas. Juk jūs teisiškai jo neužsiregistravote ir nepriskyrėte jo sau, tad bet kas gali pasivadinti kaip tik nori. Čia tas pats jei koks nors Jonas sakytų kad paduos į teismą kitą Joną nes jis save užsivardino tuo pačiu nicu.
Norėdami išvengti daugiau tokių incidentų siūlyčiau užsiregistruoti puslapyje adresu http://apiemistika.lt/wp-login.php?action=register
Siūlyčiau kad komentarus galėtų rašyti tik prisiregistravę lankytojai ir nebūtų piktnaudžiaujama įvairiems niekšams piktnaudžiauti tokiu jūsų puslapio netobulumu.
Naciai laisvai galėjo lėkštes tokias padaryti.
nu jo kur gi e ai tegul velniop eina tie naciai
Esi ligonis gali piktintis kiek nori, už savo pezalus ir tokių minčių skleidimas pateksi kaip mat į tam tikra įstaiga iš kurios neišeisi. Nebent prisipažintum kad viska išgalvoji! Atmata tu visuomenės.
Na ir kuo gi blogos tios mano mintys? tai tu pats esi atmaa jeigu tau viskas užkliūva matyt esi kažkoks spuoguotas paauglys ieškantis kliūčių lygioje veitoje,o gal šizofrenijos kamuojamas ligonis? Linkiu pasveikti,bet vargu ar pasveiksi nes nuo durnumo vaistai dar neišrasti…
Tu piktavalis esi ligonis prikišdamas nebutus dalykus, tu pateksi į žvėgždrius tenai tave tiek prifaršyruos kad niekada neišeisi, interneto šiukšle parazituojanti, pats esi bailus užsidares vis sėdi prie kompiuterio ir skelbesi kažka kūres. Šizofrenikas tai faktas.
Na ir kas gi tau darbo ligoniuk?
What a great challenge this week! Lovely corols in the „inpiration“ picture! But the DT examples…Wow! Everyone one of them is gorgeous and amazing! And, yes, inspiring!!Thanks!Sandie